Jobopslag Logistik- og kontormedarbejder

Logistik- og kontormedarbejder

 

Får du et kick ud af at have mange bolde i luften og være den der får puslespillet til at gå op? Så har vi et spændende job til dig i en international virksomhed.

 

Beskrivelse

Logistik- og kontormedarbejder søges til spændende, vækstende IT-virksomhed i Aalborg SV. Dit primære fokus vil være på logistikopgaver og sørge for afhentning og levering af forsendelser over hele verden. Du får ansvaret for driften af de daglige logistikopgaver med direkte reference til virksomhedens direktør. Yderligere vil en del af jobbet være at fungere som backoffice for virksomhedens sælgere.

Det forventes, at du selvstændigt kan varetage opgaverne efter oplæring. Du får en spændende arbejdsdag med alsidige opgaver indenfor flere grene af virksomheden.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.

 

Arbejdsopgaver

  • Daglig bookning af pakke og palle forsendelser
  • Indhentning af fragtpriser
  • Organisering af logistik
  • Diverse logistik opgaver
  • Backoffice funktion
  • Hjælp til marketing
  • Diverse forfaldende opgaver

 

Om virksomheden

Der er her tale om en mindre IT-virksomhed beliggende i Aalborg SV. Ping IT har eksisteret i 7 år. Virksomheden består af godt 15 medarbejdere, der alle er kendetegnet ved fleksibilitet, godt humør og vilje til samarbejde. Der hersker en uformel og engageret stemning i virksomheden. Virksomheden har siden opstart oplevet vækst og forventer i de kommende år at øge denne yderligere. Fra virksomhedens side tilbydes madordning, pensionsordning og sundhedsforsikring.

 

Personlige kompetencer

Som person er du proaktiv, initiativrig og arbejder selvstændigt. Du arbejder struktureret og du er praktisk anlagt og trives med at være en del af den daglige drift. Du har et godt humør og et godt overblik. Derudover trives du i en lille virksomhed, hvor du skal tage hånd om såvel små som store opgaver, hvorfor du er fleksibel i din tilgang arbejdsopgaverne. Dertil er du ærekær omkring dit arbejde og tager ansvar for dine opgaver.

 

IT-kompetencer

Du er godt bekendt med office pakken og har erfaring med enten: NAV eller Business Central.

 

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

 

Sprog

Flydende dansk og erfaren i engelsk skrift og tale.

 

Kontaktperson

For yderligere oplysninger eller spørgsmål kontakt:

Jesper Villadsen (Jesper@pingit.dk)

Tlf.: 9815 4777

Eller læs mere på: www.pingit.dk

 

Ansøgningsproces

Send din ansøgning til: info@pingit.dk

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale og ansætter, når vi finder den rette kandidat.

Opstart hurtigst muligt. Du skal ikke forvente svar på din ansøgning frem til 25. juli grundet ferie.

© Ping IT A/S 2018